Skoraj vsi izdelki, oziroma več ali manj vsi, ki jih najdemo na policah v trgovinah, so v ozadju prišli iz določenih veleprodaj. Prav tako pa je z vsemi živili, kot tudi na primer z orehi. Veleprodaja orehov je tudi zelo pomemben člen v proizvodnji živil, saj so te veleprodaje vodilni proizvajalec orehov, tako da jih lahko vsak človek nato najde na policah v trgovinah.
Torej, ti orehi ki jih kupimo v trgovini, so produkt nekega podjetja, ki se ukvarja z to prodajo. To podjetje pa je moralo tudi dobiti nekje te orehe, kar pa pomeni, da je morala v ozadju biti kakšna veleprodaja orehov. Peščica proizvajalcev, pa ima svoje nasade, torej kar vidimo v trgovinah, je njihov domač proizvod, vendar je to za večji trg kar težko doseči, brez pomoči kakšne veleprodaje.
Tako pa si lahko podjetja ogledajo več različnih veleprodaj, ki jih lahko najdemo. Nato pa se lahko malo primerja cena in pa tudi kakovost, saj morajo vsi produkti, ki nastanejo z veleprodajo, imeti določen nivo kvalitete, ter se podjetje odloči za tisto, ki mu najbolj ustreza glede na kvaliteto in ceno.
Seveda pa ima veleprodaja orehov tudi nek minimum količine, ki ga lahko zakupimo, saj je veleprodaja orehov namenjena temu, da se kupuje v velikih količinah, ter je zato po navadi namenjena nadaljnji prodaji. Seveda pa ta veleprodaja v velikih količinah pomeni, da se da orehe dobiti po zelo ugodni ceni, ter je nato mogoče s tem narediti profit.
Tako pa je veleprodaja orehov zelo pomembna v svetu prodaje orehov. So glavni založniki vseh večjih blagovnih znamk orehov, ter zalagajo praktično vse znamke, katere lahko najdemo na policah, razen če gre za kakšen primer domačega proizvoda. Zato pa je ta člen prodaje zelo pomemben in bi brez njega bilo zelo težko dobiti cenovno ugodne orehe, kar pa velja tako za proizvajalce oziroma podjetja ki jih prodajajo, kot tudi posledično za kupce.